Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Alternativní metody a formy ve výuce zeměpisu 2. stupně základní školy na příkladu tematického celku "Přírodní sféry Země"
FORMAN, Pavel
Hlavnim cilem diplomove prace je prakticka realizace autorem vytvorenych vyukovych aktivit v ramci uciva zemepisu na 2. stupni zakladni skoly vychazejici z metod, ktere lze povazovat za mene caste ci alternativni. Resenym tematickym celkem jsou predevsim prirodni sfery Zeme, jez nejcasteji zaujimaji postaveni v RVP ZV a vetsine SVP v 6. rocniku ZS. Vybrane alternativni metody z odborne didakticke literatury jsou zpracovavany, vyliceny a charakterizovany v teoreticke casti a pote prevedeny do praxe a reflektovany v casti prakticke, pomoci tzv. SWOT analyz. Konkretni navrzene vyukove celky jsou primo realizovany autorem ve vyuce v 6. rocniku na ZS Pribyslav. Soucasti prace je i zakotveni tematu "prirodni sfery Zeme" v kurikularnich dokumentech ci pruzkum uskutecnovani vyuky zemepisu na druhem stupni ZS.
Výuka cestovního ruchu na 2. stupni základních škol (tvorba didaktické kazuistiky a její aplikace)
NERADOVÁ, Jana
Diplomová práce se zabývá tématem výuky geografie cestovního ruchu na 2. stupni základních škol. Hlavním cílem práce bylo vytvoření kazuistiky na výuku geografie cestovního ruchu na základní škole a její aplikování. Didaktická kazuistika byla vytvořená v rámci výuky na základní škole v Jesenici. Kazuistika byla poté aplikována na výuku na základní škole v Kosově Hoře s cílem zvýšení kvality výuky. V teoretické části práce nalezneme ukotvení geografie cestovního ruchu v kurikulárních dokumentech platných v České republice, tj. v rámcovém vzdělávacím programu, školním vzdělávacím programu, tematických plánech škol. Dílčím cílem byl rozbor vybraných učebnic zeměpisu pro 9. ročník základní školy.
Problematika ohrožení krajiny v POÚ Přibyslav jako potenciální tématický námět pro výuku zeměpisu na 2. stupni ZŠ
FORMAN, Pavel
Bakalarska prace se zabyva problematikou ohrozeni krajiny v POU Pribyslav a naslednym vytvorenim vlastnich namet vyuziti sledovane tematiky ve vyuce zemepisu na 2. stupni ZS. Teoreticka cast prace se zabyva nejprve vymezenim zakladni terminologie. Nasledne byla provedena analyza mapovych podklad a vlastni terenni vyzkum. V dalsi casti se prace venuje shrnuti ziskanych poznatk charakterizujicich geograficke podminky zkoumaneho regionu se zamerenim na stav zivotniho prostredi a geohazard . Praktickou casti prace je vytvoreni vlastnich namet vyuziti sledovane tematiky ve vyuce zemepisu na 2. stupni ZS, a to predevsim v ramci uciva tematickeho celku Zivotni prostredi (podle Ramcoveho vzdelavaciho programu pro zakladni vzdelavani).

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.